top of page
  • מגי אדם

ונוס ברטרו – הזדמנות לשינוי דפוסים במערכות יחסים

ונוס בנסיגה, כלומר נכנסת לרטרו השבוע, החל מ-6 באוקטובר 2010  ותישאר ברטרו עד 21 בנובמבר 2010. בעיקרון, ונוס ברטרו פעם בשנה וחצי, למשך כשישה שבועות. כיצד זה משפיע? מה זה אומר?


מעל הכל, זוהי הזדמנות מיוחדת עבור ילדי מזל מאזניים לחדש ולשנות דברים חורקים בחייהם, אך עבור כולם זו הזדמנות הקשורה בעיקר במערכות היחסים שלנו. הזדמנות לכולם לבחון מחדש את הזוגיות, השותפויות והיחסים עם חברים ומשפחה בכלל, ובמיוחד – לשנות דפוסים שאינם עובדים.


מערכות יחסים, ובמיוחד מערכות רומנטיות וזוגיות הוא נושא קריטי וחשוב עד מאד בחיי כל אחד ואחת מאיתנו. הרטרו של ונוס, המתרחש אחת לשנתיים מאפשר לנו לבחון אותן מחדש, לראות את המערכת ואת עצמנו בתוכה מזוית חדשה, ואולי גם לעשות משהו קצת אחרת. לצאת מתבניות קפואות שמעכבות את האושר, השלימות והסיפוק בזוגיות. לאבחן פחדים, האשמות, השלכות, חוסר אמון הנובעים מעברנו וילדותנו

ואשר עצם האבחנה בהם מאפשרת לשנותם. היינו, להיות הרבה יותר אמיתיים והרבה פחות מאשימים או מתנכרים.

 

הרטרו של ונוס יוצר בשטח הרבה תנודות ותנועתיות ושינויים במערכות יחסים, גם בין שותפים וגם אצל זוגות.

זוגות שנמצאים כבר הרבה זמן בקשר פשוט מתוך ההרגל ושכחו מזמן למה – יקומו וייפרדו בלי היסוס נוסף. ואילו פנויים ורווקים אשר נמצאים לבד מסיבה זו אחרת, יכירו מישהו חדש או יחזרו למישהו ישן, אשר מתאים למה שהם רוצים פנימה.


זוגות טובים שנמצאים ביחד זמן רב ועדיין לא מצאו את האומץ למַסד את הקשר – יחליטו סוף סוף להתחתן או לפחות לעבור לגור ביחד. זוגות שצריכים להיות ביחד אבל העניינים חורקים ביניהם – ישתכנעו סוף סוף ללכת לייעוץ. מילת המפתח היא כנות. הרבה יותר כנות, הרבה יותר יושר, הרבה יותר הארות והבנות, יכולים להוביל בתקופה זו את מערכות היחסים שלנו לכיוון בריא ופתוח. לעיתים יהיה כרוך בכאב טוב ומלמד, לעיתים נצטרך אומץ, ובכל מקרה, לא נוכל שלא לראות את דפוסי התנהגות לא נכונים אשר בנו.


ועוד משהו –

הרטרו הזה הגיע אחרי תקופה של כחודש שלם שבה ונוס היתה צמודה למרס בעקרב. עבודת החפירות, הניתוחים והוצאת הגידולים הזרים, חוסר הכנות, ההאשמות האינסופיות וההשלכות הפסיכולוגיות – כבר החלה, עוד בטרם הרטרו. כך שהרטרו יביא הקלה, נסיגה פנימה ושקט של החלמה והתאוששות, במיוחד לקשרים שעברו סערות בחודש האחרון.


בתקופת ונוס ברטרו לא מומלץ:

לא מומלץ לקחת בחיפזון החלטות בלתי הפיכות הקשורות בזוגיות או במראה חיצוני.

לא מומלץ בתקופה זו לעשות ניתוח קוסמטי, במיוחד כזה שהוחלט עליו בחיפזון ומתוך דחף. לא מומלץ לרכוש בגדים יקרים, לעשות שינויים בלתי הפיכים בשיער ולא מומלץ לרכוש ציורים וקישוטים יקרים לבית. לא מומלץ להתחתן – במיוחד לא בשבוע הראשון או בשבוע האחרון של הרטרו (כלומר, בזמן הסיבובים). באמצע הרטרו זה לא נורא. כן להתחתן – אם זו זוגיות של שנים רבות ביחד, שפשוט חיכתה לרגע….


כן מומלץ: להכיר אנשים חדשים, להתבונן אחרת בזוגיות, להתחיל ייעוץ זוגי.

לבחון מחדש את הלבוש והמלתחה, לעשות קורס יחסי אנוש להיפרד מזוגיות לא נכונה להציע נישואין לזוגיות נכונה להתארס. לעבור לגור ביחד בדירה שכורה.

רק דברים טובים.

מגי

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page