top of page
  • מגי אדם

אריה בשילוב המזלות במפה אישית

כל מיזוג בין שני מזלות יוצר השפעה הדדית ביניהם. השילוב מדגיש תכונות מסויימות, מבטל אחרות, יוצר חדשות. אסטרולוגיה כולה היא אמנות השילוב הנכון. בפרק זה מובאת, מאד בקצרה, התוצאה האפשרית הנוצרת משילוב בין מזלות בתוך מפה אישית, כאשר הכוונה היא בעיקר לשילובים בין שמש-ירח-אופק. כל חיבור בין שני מזלות שולף ומדגיש תכונה מסויימת מכל אחד מהמזלות, תוך שהוא ממעיט או מדלל תכונה אחרת. התוצאה היא ביטוי שלישי ספציפי, צבע חדש המתקבל מן המיזוג, אותו ניתן לשלב שוב עם גורם נוסף. כאן שילבנו בין שניים או שלושה מזלות בלבד, אולם בעת ניתוח מפה אנחנו משלבים בין גורמים רבים ומנסים להבין את הרעיון המרכזי העולה מהמכלול. ככל שמתווספים למשוואה עוד גורמים הדברים נעשים ברורים וחדים יותר – בזכות החתימות הכפולות, ההדגשים והחיזוקים שהם יוצרים.


זה העיקר בעצם. לחפש את המשותף, לאו דווקא את המנוגד. לחפש מה כן עולה מהשילוב, לאו דווקא מה סותר. כלל זה נכון ובעצם לניתוח כולו – לחפש מה כן יש באדם, לא מה אין בו. מהם הכלים המשרתים אותו, מאילו חומרים הוא עשוי. לאחר מכן לנסות להבין מול מה הוא מתמודד. כשמבינים את האדם ניתן לשער כיצד יעמוד מול השיעורים, המאבקים והסיפורים אותם מגולל מכלול המפה. אותו אירוע, אותו סיפור, יכול להפוך לטרגדיה במפה אחת, דרמה במפה אחרת, הרפתקה במפה שלישית או שיעור התפתחותי במפה רביעית. שום כך הבנת האדם, כוח העמידות שלו והגישה הכללית שלו לעצמו ולחיים – אלה קודמים לכל ניתוח שהוא בהמשך. שילובים אלה הם ההתחלה, תורמים את שלהם להבנה זו.




טלה-אריה: מנהיגות ויוזמה. אדם כריזמטי, אנרגטי, סוחף. אגו חזק, רצון ברור. ביטחון עצמי מופגן, בולט בשטח. אוהב את החיים, זקוק לחוויה והרפתקה. חיוניות טובה, מערכת השרירים חזקה. טוב בריצה. זקוק למהירות, אוהב מהירות. מנהיג בצבא, בספורט, בעסקים, בכל מקום. אדם גלוי ומעורר אמון. יודע לחיות, ליהנות. מרוכז בעצמו. רצון חזק. אדם משכנע. כובש את הבמה.


שור-אריה: קלאסה. הכל בחיים חייב להיות ברמה גבוהה. אדם שלא יסבול דבר זול, גם דורש מחירים גבוהים. כריזמה כובשת, במיוחד כלפי המין השני. שילוב מושך, ליבידו חזק. יצירתי ומוכשר באמנות וכל תחום שיבחר. צוק איתן שאינו ניתן לשכנוע בשום דרך (אלא אם יש תוספת משתנים במפה). יש קושי לשחרר, התעקשות וכובד. אובססיביים לבני או בנות זוגם, ובמיוחד הגברים. מה ששלי – שלי. הערכה עצמית בריאה, לא מכירים ברגשי נחיתות. שילוב טוב להצלחה. מחוברים לאיכות, מבקשים את החיים הטובים. עקשנות רבה. התעסקות יתרה עם כסף, לעיתים מוגזמת.


תאומים-אריה: אנשים הקשורים בעולם הזוהר והתקשורת, מחוברים לחשובים. מרשימים, נחמדים ומלאי קסם כובש. יש כשרון להפקת אירועים, תקשורת, כתיבה, הנחיית מופעים. כשרון שיחה. אדם הקובע את קו המחשבה או האופנה. פופולרי, מכיר את כל מי שכדאי להכיר. שילוב קלאסי של שוברי לבבות. אנשים מדוברים.


סרטן-אריה: אָח חמה שהכל מתרכזים סביבה. אנשים איכפתיים, מעורבים. מארחים טובים. גישה פטרונית, אוהבים לעזור לקרובים. נותנים יחס ומצפים לקבל יחס. משפחתיים. מאד קשורים לילדים, מאד גאים בהם. לעיתים עסוקים ומרוכזים מדי בעצמם, נפגעים בקלות ומעצימים כל אירוע. מלודרמטים במקצת. זקוקים לסיפוק מיידי. צוחקים בקלות, צחוק מתרונן, מדבק. סוחפים. כשרון משחק בולט. טובים מאד על במה, יודעים לרַגש קהל. כשרון סיפור ומימיקה וכשרון לבישול ואוכל, מסעדות, מלונאות, אירוח. הכל אישי בשילוב הזה. עסוקים בעצמם. דימיון יצירתי.

אריה-בתולה: מרשימים, יצירתיים. מנהלים טובים, משלבים סמכותיות וקפדנות עם תשומת לב לפרטים. חוש ארגון מעולה. אנשים המגיעים להצלחה מבלי שמישהו שם לב איך ומתי. מקבלים תפקידים אחראיים, מעוררים אמון. יודעים לעמוד בלוח זמנים, להתנהג נכון עם כפיפים, לקוחות, מנהלים. והכל נעשה ללא מאמץ. מומחים בתחומם, גאים במומחיותם. מארגני אירועים. מנהלים מעולים של בתי-מלון, בתי-מרקחת, מסעדות, מדיה ותקשורת, וכל מוסד הנותן שירות לקהל. בעלי חזון ויודעים לממש ולבצע. פוטנציאל גדול להצלחה. אבל כל זה מותנה בכך שאינם הופכים ביקורתיים ויודעי כל. במקרים כאלה הנימוס הבתולי נעלם ואת מקומו יתפסו זלזול בזולת וקפדנות יתר כלפי כל נותני שירות. אנשים המענים מלצרים ודורשים מעובדיהם את הבלתי אפשרי. זקוקים לתוספת מים ואויר במפה. להוסיף רכות, התחשבות, הבנה לאחרים. אנשים המתחתנים או בגיל מאוחר מאד או מוקדם מאד. כלומר, גיל שבו פוחת המאבק שבין הרומנטיקה של אריה לבין השכלתנות והבררנות של בתולה.  

אריה-מאזניים: עסוקים באהבה. יפים. רומנטיים. זוהרים. אי אפשר שלא להתייחס אליהם ולהתפעל מהם. יודעים להתלבש ולהופיע, לדבר מול קהל. טעם טוב במיוחד, לפעמים קיטשי. קשורים באירועים, טקסים חשובים, חגיגות וחגיגיות. אסרטיבים. נואמים מזהירים. יהיו יחסי אנוש מעולים והתנהגות נאה ותרבותית – או שיהיו כאלה השומעים רק את עצמם, מתקשים לקבל התנגדות ומרבים בדיבור. נהנים להקשיב לעצמם. כשרון בולט למדינאות ופוליטיקה או לחילופין, כל הקשור בעולם האמנות והזוהר. סלבריטיס. קשורים במפורסמים. אמרגנים טובים. אמנים בחסד. יצירתיים עד מאד. טעם יקר.


אריה-עקרב: גאווה עצומה וכבוד עצמי, אצל גברים או נשים. אדם החייב שהכל יהיה על פי דרכו. מבקש כוח ושליטה בעניינים ולוקח על עצמו הרבה. דורש מאחרים ועוד יותר מעצמו. משקיע, הולך עד הסוף ולא ניתן להתווכח עימו. נותן חבל ארוך, אבל מתקשה לסלוח למי שעובר את הקו. רגיש לנאמנות כלפיו, מרוכז וסמכותי. לעיתים רודן. מתקשה לוותר. אדם המעורב בענייני ירושות. יש אהבות גדולות, הרבה דרמה בחיים. מלך מוּדח.


אריה-קשת: איש חזון, הרבה כריזמה ושמחת חיים. לעיתים פילוסוף ומרשים בשיחה, נוטה להגזמה ו'שוֹ', הולך בגדול, הכל בגדול. אדם שמהמר, בחיים או בממש. הרבה מזל. זקוק לחוויה, ממצֶה כל רגע, יודע ליהנות. לעיתים מוותר לעצמו, מחפש את דרך ההתנגדות הקלה, או מלא תוכניות והבטחות שאינו יכול לקיים. אדם פתוח ואומר הכל ללא עכבות. לעיתים מחפש גדוּלה, לעיתים מחפש טבע ומסעות. בכל מקרה מצפה להרבה מהחיים. אדם שמתקשה עם מסגרות, זקוק לחופש. מחובר להצלחה, נדיבות לב, מנהיגות. כשמתייאש, מתייאש חזק. לוקח קשה כל אכזבה. אדם עם ציפיות גבוהות מהחיים, הצלחה גדולה. אינטואיציה טובה ויצירתיות רבה. אנשים שזוכים בדברים. הרבה הזדמנויות.


אריה-גדי: מנהיג מלידה, נולד עם כתר על הראש. דורש מהסביבה ובמיוחד מילדיו. ביצועיסט, אחראי, שאפתן. ההצלחה והסטטוס חשובים. אנשים המגיעים לגדוּלה ועמדות מפתח, משפיעים, לוקחים החלטות. מציבים לעצמם מטרות גבוהות ועומדים בהן. סמכותיים, נדיבים, יודעים לעזור לכפופים להם. משליטים משמעת ללא מאמץ. במאים, מדינאים, מנהלי חברות. נותני הטון בכלכלה, בחברה, בצבא, בפוליטיקה, בכל מקום. משקיעים הרבה בכל מה שלוקחים על עצמם. אנשים המצליחים בזכות השקעה עקבית ונבונה ויעדים ברורים.  

אריה-דלי: אני מגובש ושלם. אדם שיודע מי הוא ומה רצונו. יצירתיות היא הנושא המרכזי פה. אנשים מקוריים, נאמנים לעצמם ודרכם. יש גאווה והערכה עצמית רבה, כבוד עצמי. לעיתים יהיה קושי להקשיב או להתחשב בזולת, וטוב אם יש גם מים במפה, על מנת לרכך יחסים. חשובים במיוחד החברים, הקבוצה, והמקום של האדם בתוך הקבוצה. מחובר לתחביבים ותחומי עניין מיוחדים. אדם מרשים, מעורר כבוד. אגו חזק, אידיאלים חזקים. רצון ברור.


אריה-דגים: עולם הזוהר. שילוב של יצירתיות ואמנות, במיוחד אמנות קלאסית. קשור בהופעה, משחק, שירה. אנשים הכובשים את הבמה, מבקשים את מה שגדול מהחיים. מפורסמים, מרשימים בכשרון או ביופי, בעושר או בדומה לזה. שאיפות גבוהות לגבי עצמם. כריזמטיים. מקסימים את ההמונים. למרות הצורך החזק בפרסום והצלחה, זקוקים גם ללבד שלהם, לשם מילוי המצברים. מותשים מעודף אנשים ואירועים בחייהם. אוהבים לאהוב, יודעים לאהוב עמוקות.


(לומדים אסטרולוגיה גלגל המזלות, מתוך פרק 12 שילובים, עמודים 286-315)

158 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page