top of page
  • מגי אדם

ליקוי קדם לידתי

הנושא של ליקוי קדם לידתי הקסים אותי מרגע בו שמעתי עליו לראשונה. השקעתי עצמי במשך כמה ימים בעניין, וממה שהספקתי לבדוק, גיליתי דברים מרגשים. ליקוי קדם-לידתי יש לכל אדם.


במפה של אדם שנולד בליקוי ממש לא מתייחסים לליקוי הקדם לידתי.


הליקוי הקדם-לידתי הוא הליקוי שמש האחרון אחורה מרגע הלידה. מעלת הליקוי הקדם לידתי היא חשובה. זהו הליקוי האישי של האדם, אותו חווה בעודו עובָּר ברחם. זוהי נקודה רגישה ומגיבה במפה. מהווה מעין שקע רך, מגיב המשפיע עליו במהלך כל ימיו.



מעלת הליקוי חשובה בטרנזיטים ובסינסטרי. אירועים חשובים כמו חתונה, לידה ועוד יוכלו להתרחש במעברים של כוכבים על נקודת הליקוי הקדם-לידתי (וגם באותם מקרים שמתרחש ליקוי חוזר באותה נקודה בגיל 19 או 38 ולפעמים 47).


אם יש כוכב שצמוד לנקודת הליקוי הקדם לידתי הוא הופך רגיש ומגיב.


הכי מעניין הוא הליקוי הקדם לידתי בסינסטרי. כשכוכב או אופק של מישהו נוגע במעלת הליקוי האישי שלי, הרי שאותו אדם קשור אלי בצורה עמוקה, נוגע בי במקום פנימי ורגיש, ומשפיע עלי בהתאם לאופיו של אותו כוכב, ובמיוחד שמש. (צמוד עד 2 מעלות). אם ונוס של מישהו על נקודה זו אצלי תהיה אהבה גדולה של אדם זה אלי. אם יופיטר שלו צמוד אליו הוא יביא לי מזל. אם פלוטו מדוייק למעלת הליקוי פחות ממעלה - יש קשר נשמתי חזק מגלגולים. אם שבתאי - קשר הורי. כירון - קשר מטפל.


אדם שנולד ביום של ליקוי - מה המשמעות?

אדם שנולד בליקוי הוא אדם שהשמש שלו צמודה לראש או לזנב והירח נמצא באותו היום ממולם או צמוד אליהם. האורב לדרקונים יהיה לפי האורבים שנמנו לעיל. האורב בין השמש והירח - כשלוש מעלות.

אדם עוצמתי, אינטנסיבי, משאיר חותם על העולם. מלא מרץ ואנרגיה. מחדש. יעבור בחייו הרבה שינויים, טלטלות ואי-שקט. אדם המביא לעולם שינויים וחידושים (ליקוי חמה). עובר עליות ומורדות ומניע תהליכים (ליקוי ירח). אדם עם קווי האופי שלו מובהקים וברורים, נחוש, אמיץ. מסתער על החיים. פתוח למה שיביאו.

אדם המגיב לליקויים השונים המתרחשים בשמיים, בכל פעם שהם מתרחשים.


אדם שנולד בליקוי – יש כאן רמז לכך שהגלגול הנוכחי מהווה נקודה קריטית במסע ההתפתחות הנשמתי שלו. אולי נקודת שיא או נקודה של שינוי חריף. מעבר חד משתיקה להבלטה. או שיתאר תחילת של מחזור גלגולי חדש. אנשים שלא ניתן להתעלם מהם או מסיפור החיים שלהם.

סיכום מתומצת של כל הסיפור

1. ליקוי חמה/ליקוי ירח יוצר עומס נקודתי הדורש התייחסות, מניע תהליך שהגיע זמנו, מעלה משהו מן המסתור אל הגלוי. לליקוי השפעה אינטנסיבית על הטבע, על עמים ומדינות ועל אדם יחיד. במפות אירוע ושאלה, במפות סולר ריטורן ובמפת קידום משני (יום לשנה).


2. השמש היא המסמנת הראשית אם בכלל התרחש ליקוי. ליקויים מתרחשים אחת לחצי שנה, בתקופה שבה השמש מגיעה לאזור הראש או לאזור זנב הדרקון במהלך סיבובה השנתי. כאשר הירח מצטרף אליהם בצמידות או במולות במהלך סיבובו החודשי – אז נוצר ליקוי. ליקוי קושר בין שמש-ירח-ארץ ובין עבר, הווה ועתיד.


3. אורבים: ליקוי חמה מלא – השמש נמצאת מ-0 עד 9:55 מעלות מהזנב או מהראש. ליקוי חמה חלקי – 9:55 עד 18:31 של השמש מהזנב או מהראש. ליקוי ירח יותר מצומצם. ליקוי ירח מלא – השמש מ 0 עד 3.45 מעלות מהזנב או מהראש. ליקוי ירח חלקי – 3:45 עד 9.30 מעלות של השמש מהזנב או מהראש. ליקוי בתוך מפת לידה – השמש והירח בצמידות או במולות עד 3 מעלות.


4. משך זמן הליקוי נע בין שנייה וחצי לעד 7.5 דקות לעיתים נדירות. ככל שהליקוי ארוך יותר השפעתו חזקה ונמשכת לטווחי זמן ארוכים יותר. תהליך שנפתח יתמשך ביחס של שנה לדקה – בין אם זה ליקוי שמש או ליקוי ירח.


5. הפרשנות לליקוי: המזל/מזלות, לורד הליקוי, הבית/בתים. לורד הליקוי הוא כוכב הנמצא במרחק של עד 3 מעלות מהשמש בעת הליקוי, או, באין כוכב כזה – שליט המזל בו היא נמצאת.


המזל או ציר המזלות בו מתרחש הליקוי נותנים את התכנים סביבם יתרחשו האירועים. לורד הליקוי מוסיף את איפיוניו לפי אופיו או תפקידו במפה. הבית או ציר הבתים בהם נופל הליקוי במפה אישית או במפת המדינה מוסיפים עוד מידע אישי.


ליקוי הופך להיות קריטי ומשמעותי ביותר כאשר הוא נופל בצמידות או מולות על אחת מארבע הקרנות, על שליט האופק, על שליט המפה, על השמש או הירח ובהמשך על כל כוכב שבמפה. האורב - 5 מעלות ופחות בין השמש לאותו כוכב.


6. אנשים שנולדו בליקוי יהיו אינטנסיביים ומשפיעים, חייהם דרמטיים ואופיים מובהק וברור. ליקוי חמה יהיו מחדשים ומביאים משהו שטרם נראה. בליקוי ירח - אנשים המניעים תהליכים ועוברים בעצמם תהפוכות וטלטלות לרוב. בשני המקרים יהיו אנשים בעלי השפעה ומלאי אנרגיה.


7. השפעת הליקוי אורכת בערך חודש – שבועיים לפני ושבועיים אחרי זמן הדיוק. התהליך ממשיך ומתפתח עד שהוא נסגר בזמן כלשהו. בכל מקרה יש חשיבות לשלושה חודשים אחרי הליקוי. כוכבים במעבר על ליקוי שהתרחש במפה שלנו, ובמיוחד מרס, מעוררים אותו מחדש.


8. אופי הליקויים: שמש צמודה לזנב – ליקוי הדורש חשבון נפש וסגירת מעגל. שמש צמודה לראש – אומץ, העזה והתבוננות לעתיד. זיהוי הייעוד או נתיב ההגשמה.


9. במחצית המקרים מחזור של ליקוי יכול לארוך 19 שנה, כאורך מחזור הדרקונים (או 9.5 שנה אם נוצרת מולות). ליקוי שמש או ליקוי ירח יכולים לחזור לאותה הנקודה פעם אחת, פעמיים, 3 ולעיתים נדירות 4 פעמים.

10. ליקוי קדם-לידתי יש לכל אדם. זהו הליקוי שמש האחרון שהתרחש לפני הלידה, כשהאדם עוד היה עובר בבטן אימו. מעלת הליקוי הקדם לידתי יוצרת שקע רך, נקודה רגישה לתמיד ויש לה משמעות חשוב בטרנזיטים ובסינסטרי. לאנשים שנולדו בליקוי ירח או ליקוי שמש אין מתייחסים לליקוי הקדם-לידתי.


בסך הכל ליקויים הם כלי רב-עוצמה להבין תהליכים ואירועים בטבע, בעולם ובאישי. מוסיפים קווים חשובים לאופי האדם ואף לנושאים גלגוליים. מסמנים פריצה של אירועים דרמטיים, טובים ולא טובים, מים טהורים או דלוחים הפורצים מן האדמה, מעמידים את האדם מול עומס קשה לעיכול, איתו יצטרך להתמודד ולהופכו לחלק בריא ונכון בחייו. יוצרים מציאות חדשה שדורשת זמן עיכול עד להתגבשות התהליך והפנמתו. משנים את האדם או את תבנית חייו.

409 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page