top of page
  • מגי אדם

מאזניים בשילוב המזלות במפה אישית

כל מיזוג בין שני מזלות יוצר השפעה הדדית ביניהם. השילוב מדגיש תכונות מסויימות, מבטל אחרות, יוצר חדשות. אסטרולוגיה כולה היא אמנות השילוב הנכון. בפרק זה מובאת, מאד בקצרה, התוצאה האפשרית הנוצרת משילוב בין מזלות בתוך מפה אישית, כאשר הכוונה היא בעיקר לשילובים בין שמש-ירח-אופק. כל חיבור בין שני מזלות שולף ומדגיש תכונה מסויימת מכל אחד מהמזלות, תוך שהוא ממעיט או מדלל תכונה אחרת. התוצאה היא ביטוי שלישי ספציפי, צבע חדש המתקבל מן המיזוג, אותו ניתן לשלב שוב עם גורם נוסף. כאן שילבנו בין שניים או שלושה מזלות בלבד, אולם בעת ניתוח מפה אנחנו משלבים בין גורמים רבים ומנסים להבין את הרעיון המרכזי העולה מהמכלול. ככל שמתווספים למשוואה עוד גורמים הדברים נעשים ברורים וחדים יותר – בזכות החתימות הכפולות, ההדגשים והחיזוקים שהם יוצרים.


זה העיקר בעצם. לחפש את המשותף, לאו דווקא את המנוגד. לחפש מה כן עולה מהשילוב, לאו דווקא מה סותר. כלל זה נכון ובעצם לניתוח כולו – לחפש מה כן יש באדם, לא מה אין בו. מהם הכלים המשרתים אותו, מאילו חומרים הוא עשוי. לאחר מכן לנסות להבין מול מה הוא מתמודד. כשמבינים את האדם ניתן לשער כיצד יעמוד מול השיעורים, המאבקים והסיפורים אותם מגולל מכלול המפה. אותו אירוע, אותו סיפור, יכול להפוך לטרגדיה במפה אחת, דרמה במפה אחרת, הרפתקה במפה שלישית או שיעור התפתחותי במפה רביעית. שום כך הבנת האדם, כוח העמידות שלו והגישה הכללית שלו לעצמו ולחיים – אלה קודמים לכל ניתוח שהוא בהמשך. שילובים אלה הם ההתחלה, תורמים את שלהם להבנה זו.






טלה-מאזניים: נמרץ, תחרותי. מעורב עם אנשים, זקוק למערכת יחסים הדוקה ודינמית. לוחם צדק, וכחן, מתעמת בכל נושא ועניין ונמצא תמיד באמצע משהו. מביא יוזמות ופרוייקטים, פורץ דרך. אנרגטי, מתלהב, בולט בשטח, נראה ונשמע. כריזמטי, נחמד. מחפש ;;;לגיטימציה לעצמו או לדעותיו. עסוק בשכנועים ועניינים. מתלהב להתחיל, מתקשה לסיים.

שור-מאזניים: עקשן מאד. מלא בעקרונות ופרינציפים בלתי מתפשרים. יש קשר חזק לאָמנות ואסתטיקה. טעם מעולה. זקוק לחפצים נאים, אמנות פלסטית. איש שלום, יודע להציע את הדרך ההגיונית והנכונה לכל, אך גם לוחם על דעותיו ולא מוותר. יש קושי גדול לקחת החלטה. מתייעץ הרבה אבל לא מקשיב לעצות. מחליט לאט ולאחר מכן נצמד ולא מש מהחלטתו. יודע ערכו של דבר. חשיבות רבה למיקומה של ונוס במפה.


תאומים-מאזניים: כשרון שיחה ודיבור, אינטלקט מפותח. אנשי רוח וחברה, פופולריים ותרבותיים. מרצים, סופרים, משוררים, עיתונאים, דיפלומטים ומדינאים, דוברים מטעם. טוב במיוחד לכתבים פוליטיים. אדם מפותח עם שילוב זה מקשיב בתשומת לב ויודע מה שישיב. הלא מפותח אינו מקשיב לאיש, גם לא לעצמו, אבל אינו מפסיק לדבר. יש קושי רב לקחת כיוון, להחליט ולהתמקד משום שהכל מעניין, הכל מושך. אנשים המתפצלים לכיוונים רבים. סקרנות גדולה, מלאי רעיונות. שואלים שאלות, מעורים בין הבריות. אנשים של אנשים.


סרטן-מאזניים: קשובים לאחרים, איכפתיים, נוטים לרַצות. מושפעים, רגישים. זקוקים לתשומת לב, זקוקים לאינטימיות וקשרים עמוקים, ובמיוחד בזוגיות. יודעים לאהוב. אנשים שאיכפת להם מכל דבר וכל אחד, מתערבים בחיי אחרים ורגישים לצדק ואי-צדק. תהיה שאלה לגבי הטעם – או שבאופן טבעי יהיה טעם טוב, או שיהיה טעם מוגזם, מופרז וקיטשי. ממלאים את הבית חפצים יפים ויש צורך חזק באוספים ומזכרות. מטפחים את הבית. קשורים לעָבר ולהיסטוריה, לספרות וסיפורים, ביוגרפיות, אָמנות והיסטוריה של האמנות. פטריוטים. קשורים בדרך כלשהי בפוליטיקה ומדינאות. לעיתים שילוב זה מצביע על קושי רב לדחות סיפוקים. תלוי במכלול כמובן, ובמיוחד באופק. מאזניים מדבר על מה שנחמד ומושך אותי וסרטן צריך הכל עכשיו. שניהם קרדינלים, ואפשר מאד שלאדם עם שילוב זה באישיותו יש שיעור משמעותי בדחיית סיפוקים.ונראה שיהיה צריך להתבגר דרך איפוק. לפתח שליטה עצמית. אנשים שהכל איכפת. שום דבר לא עובר על יד.  


אריה-מאזניים: עסוקים באהבה. יפים. רומנטיים. זוהרים. אי אפשר שלא להתייחס אליהם ולהתפעל מהם. יודעים להתלבש ולהופיע, לדבר מול קהל. טעם טוב במיוחד, לפעמים קיטשי. קשורים באירועים, טקסים חשובים, חגיגות וחגיגיות. אסרטיבים. נואמים מזהירים. יהיו יחסי אנוש מעולים והתנהגות נאה ותרבותית – או שיהיו כאלה השומעים רק את עצמם, מתקשים לקבל התנגדות ומרבים בדיבור. נהנים להקשיב לעצמם. כשרון בולט למדינאות ופוליטיקה או לחילופין, כל הקשור בעולם האמנות והזוהר. סלבריטיס. קשורים במפורסמים. אמרגנים טובים. אמנים בחסד. יצירתיים עד מאד. טעם יקר.


מאזניים-עקרב: מערכות יחסים. שילוב המעורר צורך חזק ביחסים עמוקים. מבקשים אהבת נצח, אהבה מוחלטת שאין בה ספק. מתעניינים באחרים, יודעים להקשיב. פסיכולוגים טובים. מושכים, יפים, סקסיים. יועצי תדמית, מנתחים פלסטיים, משַנֵי אופנות. יוצרים מהפך בחיי אחרים. לוחמי צדק ומבערי פשע, מתקני עולם, מלאים בעקרונות ופרינציפים. חוש צדק מפותח. עלולים להיות מעורבים בעימותים קיצוניים או משפטים קשים, אלא אם כן יש די משתנים במפה. שופטים בחריפות כל אדם וכל דבר, מתקשים לקבל את אי-הצדק שבעולם. מסורים לאדם או רעיון. עקשנים ולא מתפשרים, מתקשים לסלוח.


מאזניים-קשת: המון אופציות. חושבים בגדול. מיסיונרים ובעלי גישה פילוסופית לחיים. וכחנים, דעתנים. בטוחים בצדקתם. מחפשי אמונה או מתנגדי אמונה. שוחרי צדק. קשורים בספרות והוצאה לאור, תרבות וחינוך, השכלה. מתעניינים בחברה ובתרבויות מגוונות ושונות. הרבה התלבטויות, הרבה אפשרויות פתוחות ויש קושי להחליט ולקחת כיוון. הולכים בגדול, מתחברים לעסקים, מגדלים פורחים באויר. כשרון בולט ליחסים בינלאומיים. לעיתים עצלות רבה, מחפשים נוחות ולא להתאמץ. מבחינת קשרים אישיים זהו שילוב מנוגד – מאזניים זקוק לקשר, קַשָּׁת זקוק לחופש, וצריך לראות איך זה מתבטא בחיים, מה עוד יש במפה, איך אדם פותר את הניגוד הזה בחייו. מאמינים באהבה ובגילוי-לב בקשרים שלהם. לספר הכל. האמון והפתיחות בקשר חשובים מאד.


מאזניים-גדי: אנשי חוקים. פוליטיקאים, שופטים ועורכי-דין, אדריכלים, אמנים. מעצבים ומתכננים מעולים בכל התחומים – בגדים, בתים, מוצרים, כל דבר. יש חוש פוליטי ורצון להתקדם בתחומי חברה או בתחומי מדיה, תרבות ואמנות. שׂכל טוב, מצפון מפותח וחוש צדק חזק. יודעים לפשר, להשמיע את קול ההיגיון. נאמנים בזוגיות, אוהבים מסגרת ונוטים להינשא בגיל צעיר. טעם שמרני, מתאים למקום ולזמן. מאוזנים, מטופחים. נשים נאות מאד, פֶּטִי-פַאם.


מאזניים-דלי: אידיאלים גבוהים. אנשים המתעניינים בחברה, לוחמי צדק וזכויות אדם. אינטלקטואלים ואנשי רוח. הרבה עיסוקים מקוריים. אנשי תרבות, אסרטיביים, ידידותיים, מאמינים בארגונים וקבוצות. מבקשים לקדם את החברה, לקדם אמנות, ספרות ואופנה. יחסי זוגיות מיוחדים במינם, משלבים אהבה עם חברות. משלבים בין האידיאל לאישי. זקוקים לתחום עניין משותף בזוגיות. לעיתים עירבול רעיוני, שפע של רעיונות גדולים שלא מתקשרים זה לזה. יש קושי לממש דברים, אלא אם כן יש מספיק אדמה במפה. אנשי שיחה ומחשבה. יודעים להקשיב. אָמנים ויוצרים מקוריים.


מאזניים-דגים: אמנות, אמנות, אמנות. הרבה יופי, זקוקים ליופי. וזקוקים לשקט והרמוניה, ליחסים טובים בין כולם. מתקשים בפרידות. שילוב המתאים לרוחניות, פוליטיקה, קוסמטיקה, ציור, קולנוע. אנשים מנומסים ועדינים בדרך כלל. מושפעים מאחרים, מתייעצים הרבה – ועדיין מתעקשים ועושים רק מה שהם רוצים. מתקשים להתקבע סביב כיוון מוגדר בחיים. זקוקים לבן-זוג חזק, מגן. לאדם שיהיה עקבי וברור, מאַזֵן. אצל אנשים מפותחים עם שילוב זה תהיה יכולת הקשבה נדירה והבנה עמוקה של הזולת ושל החברה בכללה. אצל הלא מפותחים – דברנות חסרת תכלית והתנגדות לא מובנת לכל דבר. אנשים היודעים לאהוב, מסורים באהבה, תלותיים. אנשים חינניים מאד, יפים מאד. שילוב טוב לפרסום. מאד טוב.


(לומדים אסטרולוגיה גלגל המזלות, מתוך פרק 12 שילובים, עמודים 286-315)

139 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page