top of page
  • מגי אדם

שילובים בין שלושה מזלות

כמו עם שני מזלות, גם שילוב בין שלושה מזלות מחזק ומדגיש תכונות מסויימות, מדלל ומחליש אחרות, ובדיוק רב יותר מאשר שניים. כשאנו פונים לנתח מפה, אחת האפשרויות היא לנתח בראש וראשונה את השמש, הירח והאופק שלה. שלושה אלה יספרו על המרכיבים המרכזיים באישיותו של האדם. נראה עתה מספר דוגמאות אקראיות של שילובים כאלה, ואיך מזל שלישי מוציא מכל שני מזלות הדגשים אחרים.




סרטן-אריה עם עקרב

שילוב סרטן-אריה הוא מלא נדיבות וחום, רגיש לילדים ולמשפחה, מרוכז בעצמו ונוטה לדרמה. ביחד עם עקרב עוצמת הדרמה גוברת. בנוסף יהיה אדם בעל חוש פסיכולוגי, משקיע באנשים ונוטה לעזור. אם יהיה אדם מפותח הרי שהוא מלא מעצם הנתינה. פחות מפותח – חשובות לו התודה וההערכה שהוא מקבל או לא מקבל. בכל מקרה יהיה מסור למשפחה, לאדם, לרעיון. לכל דבר שתפס את ליבו. אדם פגיע ורגיש לכבודו.


סרטן-אריה עם שור

מה יכול להיות ההבדל בין שילוש זה לקודם? סרטן-עקרב-אריה נותן לך ברצון לישון בביתו כשאתה צריך, אבל יהיה רגיש לכבודו והיחס שיקבל. לעומת זאת סרטן-אריה-שור רגיש ל'שלי' ולא בקלות יכניס בכלל מישהו לטריטוריה. סרטן-אריה ביחד עם עקרב משך לנדיבות ורצון לעזור, אך גם לפגיעות, סודות וחיפוש כוונות נסתרות. ואילו סרטן-אריה עם שור מושך מצד אחד ליתר נבדלות ומצד שני לכשרון בולט וצורך באיכות גבוהה בכל דבר. זאת משום שאריה-שור לעצמם מדברים על איכות גבוהה ויצירתיות. סרטן המצטרף אליהם מוסיף ליצירה דימיון ורגש.

שינוי של מזל אחד, ואפילו מאותה תכונה, שינה את ההדגשים. בשילוש הקודם הדגש היה על אנשים, פסיכולוגיה או בָּמָה, ואילו בשילוש זה – אמנות מוחשית, איכות, הצלחה חומרית. בשני המקרים יהיה אדם רציני, משקיע ועסוק בעצמו, אולם נקודת הכובד השתנתה.


מאזניים-עקרב עם דגים

שילוב מאזניים-עקרב לעצמו מדבר על צורך חזק בזוגיות משמעותית ועמוקה, ומאזניים-דגים לעצמו מדבר על צורך באהבה מופלאה. כל השלישייה ביחד יוצרת כמיהה לאהבה גדולה שיש בה פן של סודיות, מיסטיקה ותחושת גורליות. שאר גורמי המפה יספרו כיצד תתבטא אהבה זו – האם תהיה אהבה בלתי מושגת או אסורה, אהבה שמחכים לה שנים רבות או כזו שיש בה קורבנות וניצול. פרטים אלה יעלו ממכלול המפה. אבל הצורך בזוגיות עמוקה יהפוך לגורם מרכזי באישיותו של אדם אשר שמש-ירח-אופק שלו מורכבים ממאזניים-עקרב-דגים. גם הנושא של אמנות חשוב פה. מאזניים-דגים בכל מקום מדברים על אמנות וצורך ביופי. מה יוסיף לכך עקרב? אפשר והאדם יחוש כי הצורך חזק ממנו, או שיבטא דרך אמנות את הסבל או הגעגוע האישי, או שיבקש ליצור משהו המזעזע את המתבונן, ואחת לתקופה ישנה כיוון בצורה חזקה. התוספת של עקרב תשנה את הביטוי העדין והמתוק שיש בדרך כלל לשילוב מאזניים-דגים ליותר קיצוני, ותעצים את חרדת הנטישה.


מאזניים-עקרב עם גדי

הצורך של מאזניים-עקרב בקשר עמוק אינו מתפוגג בשילוש עם גדי, אבל כאן כבר לא יהיו כמיהה, געגוע וסוד כי אם נאמנות ובנייה משותפת. כשרון פסיכולוגי והתעניינות באחרים יש גם פה וגם בשילוש הקודם, אולם הגישה הפסיכולוגית תהיה הרבה יותר אובייקטיבית עם גדי מאשר עם דגים. דבר אחר היא הנטייה של גדי-מאזניים לחוק וצדק. גדי, מאזניים ועקרב יחד מעודדים נטייה למשפטים, לפלילים או צבא. מעוררים אמביציה ונחישות ורצון לשנות דברים מן היסוד. הנה שוב, שינוי של מזל אחד שינה לחלוטין את מרכז הכובד.


גדי-דגים עם שור

השילוב גדי-שור, פעמיים אדמה, מצביע על כשרונות ויכולות בתחומים שונים. ואילו השילוב גדי-דגים מדגיש אמונה חזקה ואוזן למוסיקה קלאסית. ביחד עם שור, הנושא של מוסיקה הופך מרכזי, בין אם האדם מנגן, שר, מתופף או רק שומע. כל השלושה ביחד מצביעים על חוש ליופי ומקצב.

שילוב שור-דגים לעצמו הוא שילוב הקשור בשפע, כשרון, סבלנות ויכולת להמתין לדברים. ביחד עם גדי יהיה אדם המתכנן לטווח ארוך ויוכל להגיע לשפע בזכות מבט למרחוק והשקעה מתמשכת. התלותיות הדגית פוחתת באופן משמעותי. יהיה אדם המעוניין אמנם במערכת יחסים יציבה, אבל אינו חושש מן הלבד ומסוגל להמתין לאדם הנכון כמה שצריך.


(לומדים אסטרולוגיה גלגל המזלות, מתוך פרק 12 שילובים, עמודים 286-315)

441 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page