top of page
  • מגי אדם

תאומים בשילוב המזלות במפה אישית

כל מיזוג בין שני מזלות יוצר השפעה הדדית ביניהם. השילוב מדגיש תכונות מסויימות, מבטל אחרות, יוצר חדשות. אסטרולוגיה כולה היא אמנות השילוב הנכון. בפרק זה מובאת, מאד בקצרה, התוצאה האפשרית הנוצרת משילוב בין מזלות בתוך מפה אישית, כאשר הכוונה היא בעיקר לשילובים בין שמש-ירח-אופק. כל חיבור בין שני מזלות שולף ומדגיש תכונה מסויימת מכל אחד מהמזלות, תוך שהוא ממעיט או מדלל תכונה אחרת. התוצאה היא ביטוי שלישי ספציפי, צבע חדש המתקבל מן המיזוג, אותו ניתן לשלב שוב עם גורם נוסף. כאן שילבנו בין שניים או שלושה מזלות בלבד, אולם בעת ניתוח מפה אנחנו משלבים בין גורמים רבים ומנסים להבין את הרעיון המרכזי העולה מהמכלול. ככל שמתווספים למשוואה עוד גורמים הדברים נעשים ברורים וחדים יותר – בזכות החתימות הכפולות, ההדגשים והחיזוקים שהם יוצרים.


זה העיקר בעצם. לחפש את המשותף, לאו דווקא את המנוגד. לחפש מה כן עולה מהשילוב, לאו דווקא מה סותר. כלל זה נכון ובעצם לניתוח כולו – לחפש מה כן יש באדם, לא מה אין בו. מהם הכלים המשרתים אותו, מאילו חומרים הוא עשוי. לאחר מכן לנסות להבין מול מה הוא מתמודד. כשמבינים את האדם ניתן לשער כיצד יעמוד מול השיעורים, המאבקים והסיפורים אותם מגולל מכלול המפה. אותו אירוע, אותו סיפור, יכול להפוך לטרגדיה במפה אחת, דרמה במפה אחרת, הרפתקה במפה שלישית או שיעור התפתחותי במפה רביעית. שום כך הבנת האדם, כוח העמידות שלו והגישה הכללית שלו לעצמו ולחיים – אלה קודמים לכל ניתוח שהוא בהמשך. שילובים אלה הם ההתחלה, תורמים את שלהם להבנה זו.




טלה-תאומים: כאן תהיה סקרנות עצומה. אדם זקוק לגירויים, לגיוון. מחפש את החדש. מאבד סבלנות. רוצה לנסות הכל, לדעת הכל, להיות בכל מקום. פתוח, עירני, לא צפוי, שמח. מתחבב בקלות על כל אחד. מלא בסיפורים. בולט ביכולת אסטרטגית בצד כושר אילתור. תגובות מהירות. נכנס לצרות ויודע לצאת מהן. כשרון שיווק, מסוגלים למכור כל דבר לכל אחד. אנשים הנמשכים למהירות, למכוניות ספורט ססגוניות ואופנועים רועשים. נהגי מירוצים ונהגים טובים בכלל, חוש התמצאות, חוש ניווט. מוצאים את הכיוון בכל מקום.


שור-תאומים: הישרדות פנומנלית. אדם פיקח והגיוני, היגיון שלא ניתן לסתור אותו או להתווכח עימו. נאמן לתוכניות של עצמו אבל לא של אחרים. אופורטוניסט, בעל חוש מיוחד להזדמנויות ומצליח בעסקים. שילוב התורם לזריזות ידיים, קואורדינציה טובה ושליטה בחפצים. טוב לספורט וריקוד, התעמלות אמנותית ופעלולים. סקסי ומושך לבני המין השני. יודע מה הוא מחפש. שומר על עצמו. כשרונות מגוונים.


תאומים-סרטן: נגיש, פתוח, עממי. מבין את הזולת, מעורב בסביבה, יודע הכל על כולם. מלא בחוכמת חיים ואינטליגנציה רגשית. אדם הזקוק לקשרים, מאד. זיכרון טוב, מעולה. קליטה מהירה, לומדים הכל ולא שוכחים דבר. כשרון לשפות, לתרגום וכתיבה. שילוב טוב למורים, אנשי ספר, היסטוריונים, כותבי ביוגרפיות, מספרי סיפורים. דימיון סיפורי וכשרון כתיבה. גישה טבעית לילדים ונוער. חקיינים טובים, מצחיקים, שנונים ובעלי תפיסה דקה. אסוציאטיבים. נוטים להחליף את שמם לפחות פעם אחת בחיים. מתקשים לשמור סוד.


תאומים-אריה: אנשים הקשורים בעולם הזוהר והתקשורת, מחוברים לחשובים. מרשימים, נחמדים ומלאי קסם כובש. יש כשרון להפקת אירועים, תקשורת, כתיבה, הנחיית מופעים. כשרון שיחה. אדם הקובע את קו המחשבה או האופנה. פופולרי, מכיר את כל מי שכדאי להכיר. שילוב קלאסי של שוברי לבבות. אנשים מדוברים.


תאומים-בתולה: אינטליגנציה גבוהה. עיתונאים, משוררים, שולטים בחריזה וכתיבה בכלל. אנשי תקשורת. עוזרי מחקר יוצאים מן הכלל. אנשים נקיים ומסודרים בצורה בולטת ושמים לב לפרטים. מחוברים למיזעור. ביקורתיים, ציניים, שנונים, אך גם מנומסים ויודעים להתנהג. שׂכל חד. אבחנה חריפה ויכולת למַדֵר דברים בדייקנות. ידיים יפות ומוכשרות להפליא, קואורדינציה טובה. אנשים עם קושי גדול להתחייב, במיוחד בזוגיות (אלא אם כן ונוס ובית 7 מספרים סיפור אחר). אבל יתחייבו לעבודה, אם יש בה חופשיות וגמישות. זקוקים לגיוון ואתגר שׂכלי. חשיבות גדולה למיקומו של מרקורי במפה.  

תאומים-מאזניים: כשרון שיחה ודיבור, אינטלקט מפותח. אנשי רוח וחברה, פופולריים ותרבותיים. מרצים, סופרים, משוררים, עיתונאים, דיפלומטים ומדינאים, דוברים מטעם. טוב במיוחד לכתבים פוליטיים. אדם מפותח עם שילוב זה מקשיב בתשומת לב ויודע מה שישיב. הלא מפותח אינו מקשיב לאיש, גם לא לעצמו, אבל אינו מפסיק לדבר. יש קושי רב לקחת כיוון, להחליט ולהתמקד משום שהכל מעניין, הכל מושך. אנשים המתפצלים לכיוונים רבים. סקרנות גדולה, מלאי רעיונות. שואלים שאלות, מעורים בין הבריות. אנשים של אנשים.


תאומים-עקרב: מגנט לסודות וכל ידע חבוי. יודע הרבה, מכיר את הנעשה מאחורי הקלעים. מכיר אחרים אך קשה להכיר אותו עצמו ולרדת לסוף כוונותיו. רמה מוסרית גבוהה היא הכרחית בשילוב הזה משום הכשרון המניפולטיבי. קורא אנשים כספר פתוח, אך לא ניתן לקרוא אותו. מבין הרבה יותר מן הנראה לעין, קולט את הכוונות הנסתרות. מודע לעצמו. מחושב. פסיכולוג טוב. עיתונאי חוקר, לא ינוח ולא ישקוט עד שירד לחקר העובדות. אדם היודע לכתוב ולתפוס את הקורא. חוש קרימינולוגי, בלשי. מבין מצבים. אסטרטג טוב, מעולה, בצבא ובחיים. אנשים המחליפים את שמם או מחליפים דמות או ארץ באופן טוטלי לפחות פעם אחת בחיים, לרוב יותר.


תאומים-קשת: אוטודידקט. שילוב של ידע, לימודים, הוראה. הוצאות ספרים. קשור בנסיעות, דרכים וגלגלים. המון תנועה. אדם שמכיר כל פינה בעולם. פילוסוף, רחב אופקים. מלא בידע רחב, אך לא תמיד מסודר. אדם עם קושי גדול מאד להתחייב לדבר. להתחייב לזוגיות, מקום מגורים, מקום עבודה או לימודים. פרי-לאנסר (אלא אם יש חיזוק מאדמה). הרבה מעברים, שינויים ותחלופה בחיים. אנשים המשתלבים היטב במקומות חדשים. מורים טובים, יודעים ללמד. קשורים בהפצה ובחילופי תרבויות, נוסעים וכותבים על מסעותיהם. חשוב עבורם לנהל יומנים מסודרים, לאצור את החוויות. אנשים שאוספים הרבה ידע, וטוב אם יארגנו אותו למען כולם. החופש בעצמותיהם.


תאומים-גדי: שילוב טוב לתכנון, הנדסה ורישום, מתמטיקה, פיסיקה. ניהול מערכות עיתונים או ניהול בתי-ספר ומכללות. אנשים בעלי השכלה מסודרת ולומדים ברצינות. מתקדמים במהירות בעולם העבודה, פיקחים ונבונים. מתוכננים. מבינים היטב את המציאות, מה עובד ומה לא. תהיה שאלה לגבי מחוייבות – לרוב מתחייבים למקום עבודה, אך עלול להתעורר קושי להתחייב בחיים האישיים, ובמיוחד בזוגיות. מחנכים ומורים ברמה גבוהה. עיתונאים טובים, שומרים על הגינות בצד עניין ותוכן, שומרים על קוים אדומים. חשוב שתהיה קריירה מעניינת, אחרת מתפזרים או דוחים דברים. לעיתים נכנסים למשהו ולא יודעים איך לצאת ממנו, ביחסים ובכלל.


תאומים-דלי: מבריק, מחונן. פוטנציאל גדול. יודע הכל או חושב שיודע הכל. חברותי, בעיקר כלפי זרים, ותהיה נטייה לאסוף סביבו מוזרים למיניהם. שילוב של סקרנות גדולה ומוח מעולה. לעיתים יהיה חסר סבלנות להקשיב ולכן השׂכל המצויין לא רק שלא מתפתח, אלא מתפתח באופן מעוות או מתבזבז, או שהאדם ממהר להמציא הכל בעצמו ומתקשה ללמוד מאחרים את מה שכבר נבדק והתבסס. משתעמם בקלות, צמא לגירוי שכלי. סקרן, זקוק לאנשים חדשים או לידע חדש כל הזמן. נודד בין קבוצות לימוד שונות. ציני וסובלני בו-זמנית. עלול להיות סנוב או מתנשא. שילוב הקשור בנושאי חברה ומדע, ומִגוון תרבותי בכלל. כמו תמיד עם תאומים, גם כאן יהיה כשרון כתיבה, וכן כשרון לתנועה, ג'אגלינג, ריקוד. לגבי נהיגה וכיוונים – או מעולים בזה, או מאבדים את הדרך. שילוב אתאיסטי, זקוק לעובדות והסברים. טוב מאד למקצועות התקשורת. מתעניינים באסטרולוגיה.


תאומים-דגים: אדם המתאים עצמו בטבעיות לכל מצב ומעורב במגוון רחב של תחומים השונים זה מזה. מתקשה לקבוע לעצמו כיוון, מתפשט על תחומים רבים או זורם עם מה שבא. גמישות רבה במחשבה ובגישה לחיים ומתקשה עם חוקים וגבולות, עם כל דבר שהוא נחרץ, סופי ומוחלט. שילוב של מורכבות ועדינות, אינטליגנציה, קסם אישי יוצא דופן ויכולת להתחבב בקלות. מצטיין בזריזות ידיים, קסמים ואחיזת עיניים. אנשים הנמצאים בסביבת עולם הבמה. כותבים על מה שמתרחש שם או מארגנים. משתתפים בקולנוע או בעולם הבמה והזוהר בצורה זו או אחרת. מוכשרים בכתיבת ספרי בישול. טובים במשחק, סקרנים למיסטיקה. יש בהם מתכונת הזיקית, מחליפים בקלות דמויות ושמות. שילוב טוב לריגול, במיוחד בתוספת עקרב. בקשרים זוגיים עלול להיות הטיפוס הנעלם, זה שמתאדה באמצע קשר ואין יודע איך ומה. אנשים הזקוקים לגיוון ביחסים, במקצוע, בכל דבר. שילוב מסקרן, מבלבל, לא מובן. פתוח לאחרים. המון אפשרויות. מחובר לפרסום. מאד. אנשים מקסימים.


(לומדים אסטרולוגיה גלגל המזלות, מתוך פרק 12 שילובים, עמודים 286-315)

218 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page